Το No Serious Reasons είναι ένα καινούργιο blog το οποίο αποτελεί την προσωπική μου ματιά σε κάποια μουσικά και πολιτικά γεγονότα τα οποία με απασχολούν.

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Όσκαρ 2012.Τι κρατάω και τι αφήνω πίσω



Ως Έλληνας,
·     Τον Αλεξάντερ Πέιν να παραλαμβάνει το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας του και να λέει στα ελληνικά, “Σ ΄αγαπώ πολύ” στη μητέρα του.
·    Την παρουσία του Μιχάλη Κακογιάννη στο In Memorian και την τρανταχτή απουσία του Θεόδωρου Αγγελόπουλου απο αυτό.
·   Τον Κόλιν Φέρθ να υπενθυμίζει στην Μερλιν Στρίπ τα γυρίσματα που έκαναν στην Ελλάδα για το "Mamma Mia" λίγο πριν την ανακυρήξει νικήτρια για το βραβείο Α΄ Γυναικείου Ρόλου.

Ως Άνδρας,

·    Το πόδι της Ατζελίνα Τζολί, το οποίο απέκτησε μέχρι και λογαριασμό στο tweeter (@AngiesRightLeg).
·   Την προκλητική, με την καλή έννοια, παρουσία των Τζένιφερ Λοπέζ και Κάμερον Ντιάζ, για την απονομή δύο βραβείων
·    \Τη Νάταλι Πόρτμαν που 8 μήνες μετά τη γέννηση του παιδιού της, είναι πιο γλυκιά και όμορφη απο ποτέ.

Ως Ευαίσθητος Άνδρας,

·      Την παραλαβή του Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου απο τον Κρίστοφερ Πλάμερ Στα 82 του χρόνια έγινε ο γηραιότερος που παραλαμβάνει το χρυσό αγαλματίδιο. Υποστήρηξε ότι απο βρέφος είχε ετοιμάσει την ομιλία του αλλα μετά απο τόσα χρόνια την ξέχασε.
·    Την παραλαβή του αντίστιχου βραβείου για τις γυναίκες απο την Οκτάβια Σπένσερ. Αν και φαβορί, έδειχνε ιδιαίτερα έκπληκτη ενώ πάνω στη σκηνή, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δακρυά της.


Ως Αγχώδης Άνδρας,

·       Αν εξαιρέσουμε το βραβείο μοντάζ το οποίο πήρε “Το κορίτσι με το τατουαζ” όλα τα άλλα ήταν λιγο πολύ αναμενόμενα. Εντάξει, η αγωνία έχει πάψει να είναι στατιστικό των Όσκαρ εδώ και πολά χρόνια .

Ως Φιλότεχνος Άνδρας,

·     Το γεγονός ότι νικητής της βραδιάς αναδείχθηκε το “The Artist”,  μια ταινία ασπρόμαυρη και “βουβή”
·      Το ότι το “Hugo” του  Μάρτιν Σκορτσέζε, πήρε και αυτό 5 αγαλματίδια. Μία ταινία η οποία  εξέπεμπε μια γλυκιά νοσταλγία για το παλιό σινεμά.
·        \ “Ένας χωρισμός”. Βραβείο για καλυτερη ξενόγλωσση ταινία και ένας φλογερός λόγος για τις γυναίκες του Πακιστάν που παλεύουν για τα διακιώματα τους.







Ως Πολιτικοποιημένος Άνδρας,

·    “Μέσω οικονομικής κρίσης βλέπετε εκατομμυριούχους να ανταλάσουν χρυσά αγαλματίδια” κάπως έτσι άρχισε η 86 απονομή των βραβείων Όσκαρ  απο τον Μπίλι Κρύσταλ ο οποίος για ένατη φορά ήταν ο οικοδεσπότης του σόου.
·  “Ράνγκο”. Η εξήγηση του πολιτικού συστήματος για παιδιά. Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων.
·        Όχι τόσο πολιτικό αλλά ο Γούντι Άλλεν πάλι έλειπε. Οπότε τον συγχαίρουμε γιατί είναι (εκτός από το 2002) σταθερός στις αποφάσεις του.

Ως Γκρινιάρης Άνδρας,

·     Σχεδόν όλα στη βραδιά γυρίζαν γύρω απο το ζεύγος της μπροστινής σειράς, Μπραντ Πιτ και Ατζελίνα Τζολί. Ο σκηνοθέτης , ο Κρίσταλ ακόμα και ο Γαλιφιανάκης πήγε και τους χτύπησε το πιατίνι του μπροστά σε αυτούς. Λύσσα πια!
·     Πολύ ακριβά φορέματα, χλιδή, λαμπερές παρουσίες. Ο κόσμος πεθαίνει απο πείνα, κρύο και στη Συρία απο πυροβολισμούς. Μόνο ο Κρίσταλ κάτι ψέλισε. Περιμέναμε κάτι περισσότερο από το κόσμο της τέχνης.
·    Εκπλήξεις όπως είπαμε σχεδόν μηδέν. Ευτυχώς ήταν μεσημέρι αλλιώς θα έπαιρνα κάτι ύπνους….
·     Αυτές οι κοπέλες που έδιναν τα μπινελίκια στο κοινό. Συγνώμη αλλα ήταν τόσο λίγα που ούτε για το 1/4 του θεάτρου δεν έφθαναν.
·   Το “Hugo” απέσπασε 5  Όσκαρ αλλά όλοι έτρεξαν να πουν ότι ήταν σε τεχνικές κατηγορίες και δεν ήταν τόσο σημαντικά. Δεν ξέρω αλλά για μένα η τεχνική στην τέχνη είναι σημαντικότατη και αν δεν τους αρέσουν να τις καταργήσουν τις κατηγορίες (είμαι σκληρός όταν το θέλω).

·        Για το ποιος πήρε τι http://reviews.in.gr/culture/awards2012/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου